2016. június 11., szombat

Ki gondolta volna....

Még a télen elkészült a sok-sok virágból horgolt, vidám, tarka kendőm. Hordtam is a télen nagy-nagy szeretettel, de nem is gondoltam volna, hogy egy kellemes hűs nyári estén is ilyen jól jöhet.
Sétálni mentünk és mivel nincs vékony kardigánom, így hirtelen az jutott eszembe, 
hogy a kendőmet viszem magammal. És milyen jól is tettem :)
 Kellemesen melegített, de a szellő is járta, így nem volt túl meleg, de 
érzékeny vállaimnak csodásan jól esett :)


Még a kedvem is virágos lesz tőle :) ;) 

Egy-egy virág elkészítése több mint egy órámba telt. Talán másfél is volt...


Egy színes virág 20 percet vett igénybe



Aztán körbe horgoltam, mellyel elegyengettem a szirmok hepehupáját.
A világos zöld kerettel formáztam 6 szögletűvé.

A közel 100 db virágot aztán összehorgoltam, kitöltöttem a hézagokat
és körbecsipkéztem az egészet.Csak így, egyszerűen és már kész is volt :)
Ne kérdezzétek hány munkaóra van benne :)
Ilyet az ember csak szerelemből, megszállottságból és csak magának,
esetleg nagyon közeli hozzátartozójának készít :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése