2013. szeptember 28., szombat

Szivárvány táskák

Végre megint itt :)
És ahogy ígértem most jöjjenek a szivárvány táskák!
Ez is úgy indult, hogy kellett egy táska a tornacuccoknak. Mivel Levi kapott már egy kutyitáskát, így ez most a Melcsinek készült.
Na de kezdjük az elején. Mivel az ismerőseim tudják, hogy jó kézműves vagyok, így hát mindent gyűjtök, egy barátom néhány szakad, színes vékony farmerrel lepett meg. Rögtön tudtam, hogy ebből egy szivárvány táskát kell készítenem magamnak. Aztán összeültünk Melcsivel kitalálni neki milyen táskát varrjunk, de nem volt ötlete. Az enyémek meg nem tetszettek neki. Aztán elővettem a lila farmert és szép sorjában a többit. A lila a kedvenc színe és miután megígértem, hogy én abból csak egy kis cikket veszek el a saját táskámhoz és a többit az övébe építem be, így már nem volt kérdés, hogy neki is kell egy ilyen vidám, praktikus, másra is jó táska :)
tádááááááám! :)

a kezdetek kezdete

színoldalról kicsit jobban néz ki

most kerül rá a középrész
Eddig a mozdulatig a táskák egyformán készültek, de Melcsié nem kapott bélést, mert az a tornacuccok ki- és berámolásánál (legyünk reálisak, gyűrésénél) zavaró lett volna. Viszont a hátsó zsebe sokkal nagyobb az enyémnél, azért, hogy a tornacsuka is jól elférjen.


a szivárvány rózsákat rejt magában sok rekesszel, cipzáros zsebbel :)

egy zseb, két zseb, sok zseb

nagy zseb, kis zseb, pink és LILAAAAAAA!
és az oldala is LILAAAAAA!

szivárvány táska Melcsi kedvére...
és anya kedvére :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése