2013. szeptember 17., kedd

Iskolakezdésre készülvén

És ismét azzal kell kezdenem, hogy nagyon régen jártam erre :( Sajnos.
A munka és a család mellett nincs annyi időm a kreativkodásra mint amennyit szeretnék, de augusztus végén itthon voltam a gyerekekkel éééééés.....! Hát végre sikerült ismét néhány jó kis darabot összehoznunk Melcsi lányommal.
Az első nagy alkotásunk Melcsi táskája. Körülbelül 2 éve kitalálta, hogy ő az iskolatáska mellett egy retikült is hord magával. Ebben tartja az étkezési jegyét, a telefonját, zsepit, tükröt és mindenféle nőcis dolgot :) "Anya! Ha tudnád mik vannak benne...!" Tudom. Én is nőből vagyok :) Én állítottam össze a táskát, Melcsi varrta a vállpántot.

valódi bőr, lakk bevonattal, tulipánokkal és a lényeg, hogy LILA!!!

sok-sok zseb! a sok kincsnek :)

szegők, vócok, szakmai titkok 


ha kinyitom kétakkora
ha becsukom félakkora 

Második alkotás Melcsi tolltartója volt. Azt kérte, hogy ömlesztős, cipzáras és ráadásul szétcipzározható legyen. Hát ha a gyermek kitalálja a mamája megcsinálja :)  (Mint a jelmezeit is eddig)
Tekeredik a cipzár tolltartó akar lenni:

szalag vagy nem szalag ez itt a kérdés 

és egy cipzár elindul...

tekeredik a cipzár mi is akar lenni

már sejthető belé mi rejthető

hát a tollak :)

sok-sok tollak, ceruzák és filcek

ham! hát ezt mind benyelte :)

És van még két szivárvány táska, de azt majd a következő bejegyzésben :P

3 megjegyzés:

  1. Hű, de jó lett mindkettő! nagyon tetszik...
    És hol vannak azok a szivárvány táskák?
    Ölellek,
    M.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó nőcire sikeredett a táska. Épp azt lestem, hogy kell megvarrni. :)

    VálaszTörlés
  3. Lassan de felkerültek a szivárvány táskák is.
    Csevikém, ha kell a titok szólj és segítek :)

    VálaszTörlés