2014. január 4., szombat

A meghallgattatott kívánság!

Melinda lányom hála nagyon szeret olvasni, így nagyon szükségessé vált, hogy kapjon egy lámpát az ágyához. De a fal hideg, nem jó nekidőlni, ezért arra gondoltam fa burkolatot fog kapni, amit én magam fogok megfesteni. Persze Levente se maradhat ki a jóból! 
Lemértem a falfelületet, Apuval vágattam vékony falapot, majd papíron megterveztem a mintát. Persze kérdezhetitek, hogy OK de hogy kerül a papírról a minta a lapra? Sokszor sok mindennel próbálkoztam, de mindig került maszat is a felületre, így nekem a következő dolog vált be. A rajzot áthúzom fekete filccel, hogy a fonákján is látszódjon, majd puha ceruzával átrajzolom a fonák oldalon, aztán ráhelyezem a díszíteni kívánt felületre és kemény ceruzával ismét átrajzolom. Ezután akril festéket használtam, majd a tisztíthatóság végett le is lakkoztam. 

Így néz ki a Melcsinek szánt minta a papíron, átmásolás előtt.

Ez Levente tigrise átmásolás után, festés közben

Friss és ropogós, még az ecset se száradt meg :)

Úgy tűnik meghallgattatott a kívánság és Sári mama
cicukája ideküldte Melcsinek a tesóját :)

Ilyen lett Melcsi oldalfala.

Ilyen pedig a Levié.


Ilyen az összkép. Polccal, lámpával és cicukával!

Ez a cicuka egy kicsit azért komolyabb, de hát egy férfi (palánta)
szobájába nem is illenék holmi házi dorombolka.

Még a szeme se áll jól! Pont mint a gazdájának :) :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése