2015. február 27., péntek

Újrahasznos rózsás

Biztos sokan vagytok úgy, hogy a farmergatyótok egy bizonyos helyen elfeslik igen rövid idő alatt. Viszont a többi része jó, meg olyan szuper zsebei is vannak és sajnáljátok kidobni. Na én nem is szoktam :) Ez a táskám is elszakadt farmerból, varródoboz aljáról előkerült maradék csipkéből és szoknyából maradt vászon bélésből készült.


A zsebeket kívül is és belül is fellehet használni. A fedelét és a belső tárolót egy-egy farzseb adja.

 
Az előrész viszont a nadrág elejéből úgy készült, hogy annak minden zsebe funkcionálhasson, így sok apróság kerülhet külön-külön. Az a pici cipzáros rekesz rejti az ajakbalzsamom :)


A nadrág bal elejéből hoztam létre egy komplett, külön álló, de a táskához szervesen csatlakozó cipzáros tárolót, mely a táska hátoldalán nagyon védett, így itt kapnak helyet például az iratok.



A varázslat amitől jó ránézni egy tárgyra, amitől azt érzed, hogy olyan jó lenne ha a tied lenne, de legalábbis melengeti a szíved-lelked, szóval ez a varázslat mindig a részletekben bújik meg.

Egy kis zsinór díszítés a fedél belsején....

Külön kis szívecskék a kulcsoknak
Egy pici szív a szívben

És egy kis rózsa...
Én szinte mindenből képes vagyok virágosat alkotni. Ha nem hiszed járj utána itt: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.863899736966496.1073741834.863873306969139&type=3

1 megjegyzés:

  1. Ugye hogy ugye! Bizony nem kidobni a farmer zsebeket! Nekem is érik a fejembe egy hasonló.

    VálaszTörlés