2012. december 18., kedd

a kényelmes bukó

Áááááááh! Soha sem tudok igazán aktuális lenni.... Valahogy pont akkor mikor elkészülnek a dolgok éppen nincs időm, nincs a kép a gépemen, elfelejtem már stb. aztán egyszer csak kapom magam ideülök és egyszerre több dolgot feltöltök és így több bejegyzést is készítek. Na majd az új évben! (El ne higgyétek :D)

Szóval akkor a magyarázkodás helyett egy kis érdekesség. Párom egy kollégája vett egy roham sisakot, de hát ez így alapból nem túl kényelmes. Enyém lett a megtisztelő feladat, hogy készítsek bele egy kényelmes, puha, "lengéscsillapító" bélést. Néminemű állíthatóság és a nagy kényelem mi elsődleges szempont volt.  A bőrbélés cikkekből áll, szivaccsal bélelt és lyuggatott, így könnyebben szellőzik és jobban alakul a fejre. Nagyon örült, nagyon meg volt elégedve a megrendelő és nekem ez nagy boldogság :)





4 megjegyzés:

  1. Hehe!! Első ránézésre azt hittem tea szűrő betét bőrből. Hihihi

    VálaszTörlés
  2. Én meg azt hittem, hogy valami ülőpárna:)))

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. És ebben motorozik vagy rohamozik?
    Mindegy is, jó lett a lengéscsillapítója :-)

    VálaszTörlés