2015. szeptember 15., kedd

Egy év egy táska :)

Mint azt már megszokhattátok én saját magam készítem a táskáimat. Ami azért is jó, mert pont olyan mint amilyet szeretnék és mivel régi farmereimből varrom őket, így még újrahasznosított is :)
Tavaly szeptemberben egy rózsás darab született, kis lógócskákkal, kicsit hippisen :)
Idén picit visszafogottabb voltam és egy íves, merevített, vágott farmerrel hímzett, széles pántos, kényelmes darab született. Ebben sokkal jobban elférek mint a régiben, de azért nehéz volt tőle megválni :)

A hímzés úgy készült, hogy a világos farmerre felrajzoltam 
mintát, sűrű cikk-cakkal kivarrtam, majd kisollóval 
körbevágtam és felbolyhoztam. 

Gömbölyű, kecses formáját merevítéssel tudja megtartani.
Az elején két zseb, hogy pl. a bérlet mindig kéznél legyen.

A hátsó és a belső zsebeket a farmernadrág farzsebéből
alakítottam ki. A vállpántoknál is található egy-egy zseb, 
az egyikben a kulcsaim laknak.

Széles vállpánt biztosítja a kényelmes viselést.

Kétfelől nyíló cipzár biztosítja, hogy könnyen hozzáférjek
a belül lévő dolgaimhoz 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése